dåligt patricia -.-

T861,o på er sötnosar jag har nyss kommit från shopping med anneli bvän :)
Köpte massa grejer som jag blev förälskade i :P
På julen var jag men familjen först sen åkte jag till gillary å så va kusinerna där också-.- Inte så roligt för man blev ihjäl mulad, men det som va det bästa va att jag fick det jag hade önskat mig :D.
Imorgon ska jag å Anneli till dansens julbord med våra föräldrar ska bli jättekul :D
aja här kmr liten av det jag har köpt:)








                                      skor ohio rea 100 kr :-

                                      rosa kofta?? :P hm 150 kr :-

                                       mickeymouse tjocktröja : hm 150 kr :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0