YM JULBORD :D

Heej på er sötisaar idag åkte jag å mamma till Tcentralen för att möta Anneli och hennes mamma
för vi skulle på min dansgrupp Yawar mallkus julbord.
Det va kul för vi skrattade hela tiden för att våra föräldrar var
fett pinsama men aja älskar min mammi ändå :P hehe
Vi skulle ta med oss present för typ 40 så jag köpte stöörsta klubban för 50 kr, det
skulle vara för kille å tjej så hade inget annat att köpa :p
jag fick en ljushållare som jag inte vem köpte sen fick jag parfym från anneli jävla
dummer köper nått dyrt när jag bara köpte örhänge blev fett sur men hon ska få nått
riktigt fint på hennes födelsedag !! :D
Ajuste fick en T-shirt från min dansgrupp där det står Zevallos på, Mitt efternamn :P










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0