hafflaaaa musiic

HEEJ på er, kom nyss från min kusins student.
Det var jätteroligt e stolt över min kära kusiin.
imorgon är det min andra kusin Andreas student
asså orkar inte men mååste :D
Ajjuste imorgon ska ja å irma också köpa en present
t våran fiina assyyyr Polin som har feest på lördag !
har märkt en sak på senaste tiden och ja har märkt
att det finns vänner som skiter i en å dom kommer jag
ALDRIG  kunna dö för som jag dör för:
Anneli loisa polin romina irma aida barzy å Emma !
Om nån rööör er så e den död !
älskar er så mycket ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta å det är er jag gör ALLT  för
Ni förstår mig och jag förstår er topp till tå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0