måste skriva ut...

Vet inte hur jag ska börja , jag orkar inge mer har inge lust till nått längre.
Vill bara va ensam och tänka vilka som verkligen betyder nått.
Har verkligen inte lust till kompisar längre dom enda som verkligen betyder
är polin romina irma aida barre loisa å anneli asso vet inte hur ja ska göra längre
känner mig så tom ja mår så dåligt, varför finns ja ens?
vad äre för mening att jag finns om de enda som finns i mig är smärta??
Önskar verkligen att vi hade bott på en värld där det bara fanns blommor
i alla möjliga färger och allt var grönt och man såg alla människor tillsammans.
Jag vill också bara vara liten där det enda vam grät för var att man hade slått sig
eller ville ha mat eller hade bajsat eller att man ville att sin mamma skulle hålla i en
Aja ska ta o göra ingenting för jag orkar inte göra nått helt enkelt OCH
DE FINNS VISSA SOM INTE VILL GÅ UT Å LÄMNA MIG ENSAM NÄR
JAG BEHÖVER VARA ENSAM !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0