promenad :D

TUDILUU
Kom nyss hem från farsta strand jag gick runt på promenad där
med NÅN !:D
Först åkte ja t polin för att hämta mina grejer sen tvätta
ag bilen med mamma i fagersjö ni vet vid lidl..
hahahha ja lekte proffs, men det va faktiskt roligt :D
Sen körde mamma mig t farsta strand å så hände det grejer
men kommer ALDRIG glömma IGÅR ! både ROLIGAST men ändå DÅLIG :D
ÄLSKAR ER POLIN ROMINA AIDA BARRE Å IRMA !

BARRE DU KLARAR IGENOM DET HÄR DU HAR OSS SOM ÄLSKAR DEJ MEEST !

erkänn att jag har blivit liiiite brun :/
jag har ingee smink å ändå såhär söt :D tänk hur SNYGG ja måste va me smink lixom
hah ja driver men ja har faktist inge smink :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0