ROBIN HOOOOOOOD

tjjuulululululululu :D

Jag var med min pappa och åt lunch på kinaresturangen :D DE VA JÄTTE gott:D
Hahhaa efter de så gick vi å hyrde en film, dock ville jag hyra machete men den har
tyvärr inte kommit ut ännu.
Så jag och pappa valde Robin Hood, det var en väldigt bra film, ett bra val helt enkelt :D
hatar inte ni när man hyr film så är det en dålig film? sånt hatar iallafall jag...
Men detta val var verkligen bra, man lärde sig mycke om den engelska historian.
Imorgon ska ja träffa evelina fast hon är sjuk så vi får se hur det går vi kanske tar det på fredag :D






en underbart bra film !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

FUUUUUUUUUUUUUUUUCK PERUUUUUU ;)

2011-01-06 @ 16:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0